2012. szeptember 10., hétfő

shakespeare leghíresebb idézete

"talán elvesztem, vagy csak eltévedtem, egy félmosollyal a hátizsákban bolygót tévesztettem..."


én is szeretnék ilyeneket kitalálni. olyan szépen kifejezi a személyiségemet. hogy néha nem érzem magam oda valónak, ahol vagyok, néha meg úgy tűnik, mintha csak nekem faragták volna ki azt az üres helyet az élet kirakósában. néha olyan felhőtlenül boldog vagyok, hogy még a legszürkébb felhők is csillámlanak, mint a harmat a füvön egy napos tavaszi reggel, néha meg görcsben állnak az arcizmaim annak mímelésében, hogy minden a legnagyobb rendben. és van olyan ember, aki előtt nem kell színlelnem, akinek nem kell azt mutatnom, hogy én egy elképesztő szerencsés,  elképesztő  boldog,  elképesztő  sikeres,  elképesztő  szép és elképesztő színészi képességű lány vagyok?







felveszem a karaktercipőmet és megyek táncolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése