2013. augusztus 17., szombat

variációk cseresznyepirosban

akárki akármit mondhat, lehet bármilyen pallérozott, bölcs és okos, lehet bármilyen tanult ember, aki úgy olvas az arcok vonásaiból, mint mások a daily news hasábjain a híreket, mindig igaz, hogy a külső rétegek mögött valami egészen új, több, összetettebb dolog rejtőzik. nem csoda, magam fedeztem fel, hogy macsós kiállásod egy tétova, szégyenlős srácot takar. talán jobb, ha nem is mondom el ezt senkinek, nehogy csorba essék a tökéletesre csiszolgatott hírneveden, de engem többet nem fogsz tudni átvágni. most se tudtál, ez az egyik oka, hogy veszítettél. 
újból cseresznyepirosra festettem a körmeimet, lendületes tusvonalat húztam, eltaláltam az outfitet, vacogtam, laposakat pislogtam, megállapítottam, hogy zavarban vagy, mosolyogtam, és az emberek beleszerettek ebbe a mosolyba. talán sosem fogom megunni a lolitát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése