2014. január 19., vasárnap

zsiráf nincs

hosszú ideje először körvonalazódott valami abból az ijesztően homályos jövőből, amibe alig hét hónap múlva úgy fogok belecsöppenni, mint az olvadó fagyi a fűszálak közé - hogy fogalmam sincs, mit keresek én ott. de kisállatkert van a kollégiumban, és zsiráf is csak azért nincs, mert kicsi a belmagasság. kicsit megnyugodtam, hogy egy opciót már sikerült találni, a többit meg a sors szeszélye úgyis kontroll alatt tartja.
sírva nevettem a videón, amit patrik küldött, a novellája alapján készült filmen. nevettem, mert vicces volt, nagyon, és sírtam, befelé, mert a képsorok felidézték a közelmúltban történteket, amiknek tulajdonképp semmi értelme vagy jelentősége nincs, mégsem bírom őket kiverni a fejemből. néha annyira jelentéktelennek érzem magam a humoros, okos, vagány, bátor, megbízható, szeretetreméltó emberek között. egyik sem én vagyok.

4 megjegyzés:

  1. Dóri, lassan megint jönnöd kell próbára, hogy visszaerősödjön a hollandcsiga-eslukitfelóbameg panelkutyaólfesztiválos éned, és akkor nem fogsz ilyen butaságokat leírni :) <3

    VálaszTörlés
  2. :)) <3 köszönöm.

    a próba már valóban nem ártana, Luca, ha lesz kamara, nem kétséges, hogy többé nem szabadultok tőlem ;)

    VálaszTörlés