2014. június 6., péntek

lélekgyorstisztító

a napok telnek. a cseresznye érik, az eper is. a nyulak fáradhatatlanul pusztítják a lucernát. újra átírogattam a kifakult idézeteket a post-it cetliken. vasárnap új kiskutyáért megyünk. látszólag minden a megszokott mederben folydogál, de valahogy mégsem. három nap, és rajtam a sor, hogy a biológia áldozatainak sorában a következő legyek. de már minden más kitölti a gondolataimat, például a Julcsival és Lucával a szóbelik utánra tervezett padlásfesztivál, amikor is alávetjük magunkat a vörösbor köztudottan jótékony hatásainak. felejtő lesz. lélekgyorstisztító, szívpitvarseprő, agykamrapolcokonrendettevős este elegántosan, talpaspohárból. akkor majd minden egyensúly visszaáll.
évzáró után lesz osztálybuli edericsen, amire tényleg nagyon kíváncsi leszek. olyan dolgok történtek az elmúlt fél évben, amelyek finoman szólva nem hozták közelebb egymáshoz az embereket, sőt. nem is tudom, sajnáljam-e. hogy faképnél hagytak azok, akikről bizton úgy tudtam, szeretnek, vagy inkább könnyűnek érezzem magam, mert kevesebb szál fog idekötni, s nem lesz olyan nehéz máshol lehorgonyozni. azok az idők elmúltak, amikor az állandóságra vágytam, az időt megállítani, s abban a gyorsfagyasztott pillanatban maradni örökre. aki marad, annak jó oka van rá, s nekem is jó okom van arra, hogy a többieket ne próbáljam tartóztatni. nincs többet szükségem senkire, aki a jó szívem vagy a jegyzeteim miatt akar maga mellett tudni. nem leszek többet senki b terve.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése