2014. szeptember 5., péntek

csodapest

a chapter one-hoz érkeztünk, miután a bevezetőt már megírtam, igen, végre. az elmúlt három nap folyamán metróztam és villamosoztam nullahuszonnégyben, napszemüveget viseltem az aluljáróban, elveszett lelkeket és bátor galambokat kerülgettem az utcán. az alcatrazban lakom, az ablakunk ugyan nem a folyóra néz, de azért király, és beragadtunk a liftbe Kálmánnal, így hát írtunk a két emelet között a falra, hogy csáá, beragadtunk, és dátumoztuk és aláírtuk, tehát több mint egy óra elmúltával kiszabadítottak minket, s a három liftszerelő pasas (negyvenöt és hatvan között jártak mind) kivétel nélkül somolygón, el sem titkolt vigyorral figyelmeztetett minket, hogy a liftben nem szabad menet közben mocorogni. tehát simán azt feltételezték, hogy szexeltünk a liftben, mivel ha egy egyetemista lány és fiú együtt elakad a liftben, annak csakis ez lehet az oka. közölném, hogy nem, egyszerűen szar a lift.
ma pedig a feje tetejére állítom a szobámat, és elviszem innen a lényem kilencven százalékát, mert kávéztam, és most pakolok, és énekelek a fülesből szóló zenére, és a befőttesüvegeket használom mikrofonnak. csodapestre megyek, csodaeltére fogok járni, csodalevegőt fogok szívni, csodaparti lesz. csodaszép, csodajó, csodapest.

3 megjegyzés:

  1. csodabuli!! remélem hamarosan találkozunk és lesz hollandcsigapanelfeszt :)))) addig is jó Pestet meg csodát:)) <3

    VálaszTörlés
  2. csodaelte, csodattk !!! :))) <3 remélem, hogy sokszor lesz a folyosón csodaölelés :3

    VálaszTörlés
  3. drága Lucáim, azt hiszem, mindkettőtöknek írhatom: all day, all night! ;D <33

    VálaszTörlés